Trött

Jag har kört på hårt nu ons-lör, det tar på kroppen. Men jag har varit ute med olika mäniskor varje dag så det har varit roligt i alla fall =) Sova har det ju varit dåligt med men leka, skoja och skratta har jag gjort desto mer så det har varit okej.

-I onsdags satt jag på Anakns uteservering med två kompisar, åt lite mat och tog ett par öl och bara pratade. Sen kom det fler och fler människor till vårt lilla bort och plötsligt satt där 10 pers runt ett bord som egentligen tog 5. Men det var mestadels trevligt i alla fall.
-I torsdags var det ju studenttorsdag där det bjöds på mat för dom som hade en fribiljett från fadderutbildningen. Den pastasalladen var inte dålig, god faktiskt. Men det blev tidig kväll då det inte var så jättekul så jag gick hem vid kvart i 1.
-I fredags var jag och sambon ut med kompisarna på herrhagen, först förfest, sedan ankan och sen sibylla. Efter det var det tyvärr ingen efterfest men det bar av hem. På förmiddagen kollade jag förbi frisören också så nu är jag ljusare i håret, en typ av rödbrun sitter i nu.
-Igår var det fadderhäng så vi tävlade om vilken disneyfilm grupperna skulle ha som tema, vi fick peter pan fast vi kom femma, det var vårt första val. Jag började dricka öl när min chef ringde och sa att jag var ledig, det var nog vid 14, ssen bara fortsatte det. Mat och öl före förfesten vid bunkern, hem och byta om, förfest på frödingshöjd, campusfest, mat på frödingshöjd och sen nöjes. Efter nöjes blev det stan där jag kollade på när andra människor åt och sedan gick vi hem. Men jag trivs bra med min grupp och vi kommer nog komma jättebra överens så småningom =D

Jag saknar efterfesterna lite men vet inte om jag hade orkat denna vecka, hade varit jobbigt. Och jag har knappt vetat hur mina dagar ser ut denna vecka, har varit så lurigt. Men det är vad jag har gjort i alla fall. Det är nog först på nollningen som jag går ut såhär många dagar i sträck igen, en återhämtningsdag behövs nog då och då. Nu ska jag leta upp något att äta på, sen kanske duscha.. Vem vet!

/Matletaren Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback