Bra dag!

Idag har jag gjort vettiga saker! Först kom jag upp och iväg i tid imorse (ovanligt, jag vet!) och sedan var vi riktigt effektiva när vi jobbade i gruppen vilket kändes riktigt skönt. Sen fick jag bort lite gammal kurslitteratur och sedan var det möte med utbildningsutskottet. Efter det var det tvätt som gällde så jag passade på att byta lakan och slänga med fodralen till kuddarna (med gammalt hunddregel på från sötnosen Grim) och nu väntar jag på att sista tumlaren ska bli klar, har dessutom vikt lakanen som jag tvättade nyss fint. Under tiden jag tvättat har jag dessutom förberett lite inför morgondagens grupparbete.

Det enda jag inte riktigt hunnit ordentligt är att äta och att gosa med Giron ordentligt. Han påminner mig om det nu genom att hårdhänt krama min arm med klorna och ge mig några kärleksbett. Men annars har det varit en dag fylld av bra saker. Och sen har jag så klart rena lakan när jag lägger mig sen, stort plus!

Dessutom kanske jag snart byter bloggplats, spännande!
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback