Tankar

Jag försöker verkligen komma igenom det jag ska läsa men fokus är helt fel! Jag har drömt så konstigt senaste nätterna så jag vet inte vad jag ska tro. Undrar bara vad dom betyder.. Jag har för övrigt förlikat mig med att jag blivit singel och även om jag är ledsen så ser jag på det på ett helt annat sätt än förut och det är skönt. Men jag har ingen lust att älta det med alla, bara gå vidare mot en hälsosam relation mellan oss och framför allt: en relation som vi båda vinner på och får ut något av!

Jag har (ni i intresseklubben, se till att anteckna nu ;) !) lyckats få ett skavsår under ena bröstet av en bh, inte alls mysigt. Inte så att det blöder utan det är irriterat mest. Men det i sig är väldigt irriterande.

Nåja tillbaka till läsningen, JAG SKA VINNA ÖVER BOKEN!

//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback