Långpromenad!

Idag hade vi redovisning på uni, jag var i tid (inte så konstigt när jag gick upp inatt så jag var vaken i tid) och allt gick bra. Många intressanta redovisningar var det! Efteråt så fick en klasskompis med mig på promenad, hem från universitetet. Jättefin väg att gå och cykla så ett av mina nya mål är att gå eller cykla till och/eller från universitetet en gång i veckan minst. Det tog väl 1½ timma i sakta tempo hem till mig, men då var den sista halvtimmen i riktigt lågt strosande tempo där jag kan halvera tiden egentligen. Men riktigt trevligt hade jag, tack!

Nu ska jag sova en liten stund så ska jag med mamma till bergvik sen, ska väl ringa siba först och höra om dom vill ha hela dammsugaren eller bara den trasiga delen först så man inte behöver åka fram och tillbaka. Ska bli skönt att ha ett helt dammsugarmunstycke igen! Men jag är himlans sugen på en till promenad då det är så himla fint väder, verkligen en vacker höstdag! Jag blir så glad av alla fina färger och att solen är framme!

Ni får ha en trevlig dag allihop så hör jag kanske av mig sen igen =)
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback