Söndag

Idag har jag gjort nästan ingenting. Eller.. ganska mycket egentligen. Jag fixade lysen på cykeln, målade naglarna, har fixat trådlösa nätverket (var en felvald post i modemet) och hälsat på mitt ex. Hos honom letade jag igenom vinden och lägenheten efter ett hyllplan som jag inte hittade men däremot hittade jag en kartong som var min. Synd att man inte har bil och körkort i det läget, jag fick inte med mig min hårdisk heller, den fick han låna under veckan iom att han inte orkade sätta upp min gamla dator och krångla med den ikväll (skulle han tänkt på innan tycker jag :P) . Sen har jag skrivit till lite grejer i examinationsuppgiften så allt som ska finnas med enligt kursmålen finns med, utom litteraturen då som jag ska kolla på imorgon på morgon.

Imorgon hoppas jag också på att få greja med nya bloggen och börja skriva där, jag tror det blir superbra! Nu ska jag dricka lite kaffe, äta lite godis och kolla på tv tror jag, om det finns något att se..
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback