Smygare

Ni är ett par smygläsare ändå, det är lite roligt. Men det hade varit roligare att veta vilka ni är. Men nu är det i alla fall så att jag snart byter blogg, men jag säger till innan jag byter så ni också kan följa med.

Redovisningen idag var verkligen lyckad! Jag ser även fram mot redovisningen imorgon men måste läsa och träna ikväll så det blir bra, jag tror vi kommer vara bäst ;D Nu har jag i alla fall strykt på mitt första tygmärke, jag har aldrig gjort det förut så jag är lite stolt faktiskt. Jag hade nämligen ett litet hål bak på min overall efter skunksvansen jag hade på slutsittningen på nollningen så jag var tvungen att se till att det inte nöts upp till något större. Då hade jag väl fått göra en stor täcklapp att sy på över hela rumpan :P

Nu blir det att hoppa i overallen och sedan läsa in mig inför imorgon, kanske tar overallen på en premiärtur ute, ner på en cigg, först. Fick föressten mitt mecenatkort idag också, ska väl aktivera det snart.

//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback