Förväntningar

Happ, fick inloggning till nya bloggen idag, men lösenordet var fel så jag får vänta ytterligare. Men det löser sig nog. Jag har i alla fall lämnat in examinationen och allt för förra delkursen är inne. Jag känner mig nöjd med mig själv och ska lägga mer kraft och planering på denna delkurs. Jag har höga förväntningar på just denna delkurs, ser fram emot att gå den och tror att jag kommer lära mig mycket och få mer intressanta tankar och funderingar kring specialpedagogik. Så taggad!

I övrigt finns väl inte mycket att säga, jag har det bra och ska hämta ut ett paket imorgon, massa MK grejjer har jag då =) Men just nu kartlägger jag mig själv och mina utvecklingsmöjligheter. Det, om något, är spännande. Att våga se sig själv från alla håll och vinklar.

//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback