Lyse

Idag måste jag fixa cykellysena. Måste vara lite kreativ bara. Tar nog inte bara med mig skruvmejseln utan även skiftnyckeln ner idag, så jag kan bända lite med den.. När jag gjort det måste jag sätta mig med examinationen igen, och kolla av det jag skrivit mot det som det står att jag ska kunna, ganska iktigt tycker jag! Annars kanske jag får göra om. Nu har jag aldrig behövt göra om en så 'viktig' inlämning mer än efter opponering men det är ju meningen att man ska göra om då.

Tänkte att jag skulle diska sedan också, får se vad det blir efter cykellyset. Däremot börjar jag bli otålig vad gäller info om bloggen, jag vet att det inte kommer något nu under helgen iom att kontoret inte är öppet då men ändå!
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback