Sittning och katt

Då var nollningen slut för denna gång. Jag har haft superkul med en supergrupp! Tyvärr har jag inte gjort så mycket som jag velat men jag har åtminstone gjort så gott jag kunnat. Igår var det sittning på nöjes med utklädnader. Jag var urgullig i en skunkoverall och skulle alltså föreställa en av lost boys i Peter pan, den minsta av dom i disneyfilmen är just en skunk. Jag är så underbart nöjd med outfiten och sittningen som sådan. Sedan  var det nattklubben på nöjes som gällde men enligt min smak var det inte en bra DJ på stora golvet och strömavbrottet gjorde ju sitt som bidrog till att det blev tråkigt (ingen kunde köpa på kort i barerna, ingen fick komma in och man kunde inte hämta saker ur garderoben).

I alla fall blev det Campus för mig och en av mna medfaddrar och det var tråkigt att vi inte fick med några nollor. Vi hade ju fått höra att det skulle vara efterfest på Trio 3 men så var inte fallet. Precis när jag skulle ta taxin hem så fick jag reda på att det skulle drickas öl på Trio 7. Förvisso inte Läskare men Cura är allt trevliga dom med. Jag fick stå upp för läsk och var sist kvar. Jag fick lite kramar också vilket var väldigt trevligt, men blev lagom i chock när jag upptäckte tiden och drog hem.

Idag har jag fått höra massa trevliga komplimanger från olika håll, förvisso är inte alla dom jag vill höra men vad gör det när jag vet att dom menar väl? Idag har jag dammsugit och hämtat saker hos mitt ex, sånadär bra grejer som mina 15cm klackar och mina täckbyxor. Sedan kom ju Giron också! Mamma kom hit och hjälpte mig att köra grejer och tog med Giron, en underbar birmapojke på 8 år, som ska få bo med mig. Han har acklimatiserat sig bra och det kommer nog inte bli några större problem. Jag väntar bara på att han ska använda lådan så jag är säker på att han använder den.

Känner mig lite stel, någon som vill massera? =)
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback