03.36

Gjort en trevlig kväll på Ankan, hade lite stökigt en stund men överlag var det väldigt trevligt. Nu ska jag sätta mig med examinationen en stund, den ska ju in på måndag och jag har inte gjort något på den, inte ens en rubrik. Men  man måste ju börja någonstans! Sen känner jag att jag misskött mig denna kurs, jag har inte köpt några böcker alls. Men detta resulterar också i att jag måste vara på uni 8 för att kolla igenom böcker på måndag. Inte alls superkul men planerar man dåligt får man lida, det märks!

Imorgon bär det av till exet för att hämta lite data från min förra stationära dator som han fick men vi förde aldrig över något då, sen ska jag leta igenom vinden och lägenheten efter mitt hyllplan till vitrinskåpet. Det hyllplanet behöver jag verkligen nu! Sen ska jag försöka sova i vettig tid på natten till måndag, hade jag tänkt i alla fall. Vem vet hur det blir. Och jag ska fixa lyse på cykeln, en stor fördel nu när det börjar bli mörkt! I övrigt händer inte så mycket mer under helgen, jag ska försöka diska imorgon också, men det får bli ett åtagande för då. Nu ska jag skriva något vettigt sen blir det kvällen.

//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback