Sova, vakna, det funkar inte som det ska ^^

Phu, vilken dag! Började med att Giron väckte mig 4.45 imorse genom att massera mitt ansikte med sina klor och bita mig i näsan. Han är bra omtänksam som ser till att jag kommer upp när jag verkligen måste ^^ Jag skulle ändå upp 5.15 så det var ingen större fara. I alla fall bar det så småningom iväg till vfu skolan för en sista dag på just den avdelningen för denna termin, fredagar är bäst! Med alla kramar, fredagsfika och allt mys så är allt som kan hända under en vecka i skolan/förskolan värt mödan om man säger så! Helt underbar dag idag. Så när jag slutat (gick 8-15.30) ringde min styvfar och undrade om det var så att han, mormor och mormor man skulle hämta mig, dom var i stan. Självklart åker jag gärna bil så det fick bli hans alternativ. På vägen hem kom ambulans, brandbil och polis och körde om oss och det visade sig att det var i mitt garage något hänt! Någon hade blivit pårullad av en bil och blivit fastklämd =S

När mitt sällskap väl åkt hem tog jag en tupplur, som så klart råkade bli 45 min för lång (1 tim och 45 min ist för 1 tim bara) och jag fick en sån shock när jag vaknade att jag blev pigg på en gång! Dessutom hade jag hela dagen trott att jag skulle jobba på Ankan och börja 22.00 men när jag väl vaknat till dubbelkollade jag bara för att och nog tusan skulle jag vara på Harrys och börja 21.00, panik! Jag gjorde mig i ordning och gick så fort jag kunde och när jag kom ut kom jag på att cykeln stod vid torget så jag kunde inte cykla bort, sen gick jag till busshållplatsen och där visade det sig att bussen gått 10 min innan och inte skulle gå igen förrän efter 20 min och då skulle jag bli senare än jag ville (jag gillar att ha gott om tid på mig) så det blev powerwalk in till jobbet idag.

När jag väl var på jobbet hade jag inte särskilt mycket att göra men jag hade många att titta på i stället, och sen tog jag med cykeln på vägen hem så nu står den här om jag behöver den =) Nu är jag mest trött och ska försöka varva ner med lugn musik.

Ha det bra så länge!
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback