Tid för förändring

Idag har jag gjort ett aktivt val, jag har tagit det första steget mot att bli nikotinfri. Det känns skönt, jag provade röka efter och det var ingen idé, jag ville inte. Jag är så peppad att bli hälsosam nu, jag vill bara göra sånt jag mår bra av och vara glad. Du kanske undrar vad jag gjort. Jag har varit på hypnos!

Jag är så glad att jag faktiskt varit iväg och fått hjälp, jag vill ju sluta och bli friskare och hälsosammare. Nu ska jag börja ordentligt. Jag har ätit mig lite bättre men nu blir det en helhet; att kunna andas ordentligt, äta bra och röra på mig kommer leda till att jag får ett bättre immunförsvar så jag kan hålla mig frisk och glad men dessutom så kommer det vara lättare att komma i form. Jag längtar tills jag är helt tillbaka, jag börjar känna igen personen i spegeln nu. Äntligen!

Ikväll ska jag jobba på ankan för första gången, ska bli trevligt! Men innan dess ska jag och älsklingen ta en promenad och äta mat. Imorgon ska jag hem till mamma och grilla och sova över, jag vill träffa dom och katterna igen =) Sen ska det bli skönt att faktiskt släppa allt jobbigt som varit och bara börja om.

Hej Livet! Se upp, nu kommer jag..
/Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback