Nu och imorgon

Imorgon åker stygnen, jag kan knappt vänta.. Men jag kanske väntar mig för mycket? Jag har fått för mig att så fort stygnen åker så kommer det strama mindre och jag kommer kunna sitta och allt kommer bli bra. Men trots allt så tror jag att jag kommer vara lagom öm och ha ont efteråt.

Alla pratar om att leva i nuet så nu skriver jag om vad jag gör nu; nyser och kollar på NCIS. Vi fick inget gjort idag heller, vi sov middag en stund för länge. Hur ska vi kunna ha allt städat i rimlig ordning? Vi har dessutom en hyresvärd som ska komma och kolla "i veckan" (sa hon i måndags) för att vi ska ta över kontraktet på lägenheten. Det är onsdag idag så jag tror hon kommer imorgon, vem vill gå på koll på långfredag?

Men imorgon ska jag försöka mera, ska åtminstone diska. Jag kanske gör det innan jag lägger mig inatt.. Vi får se.
Men nu orkar jag inte skriva mera, får ont i ena armen av att halvligga över ena soffarmstödet. Knasig position anser jag.

//Sanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback