Godmorgon

Nu är det morgon igen, ska ringa efter läkarintyg sen, IGEN..
I övrigt ska jag ringa ganska mycket idag, men inte förrän vid 10, ska ringa mary kay samtal.
Gosegrisen vaknar väl ganska snart också, han har ju ett jobb att gå till men det är så fuskigt att han har flex, det vill jag också kunna ha på uni. Och på alla jobb.

Annars ska jag inte göra mer än nödvändigt idag, stygnen ska ju bort imorgon och tills dess ska jag ha lugna gatan tänkte jag. Inte springa runt på en massa onödigt som att gå till affären bara för att det är roligt att spendera pengarna utan för att jag vet att jag ska ha något.

Jag hoppas på en bra dag för dig, för det ska jag ha!
/Sanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback