Hopplöst

Hur svårt ska det vara att få en lägenhet? har letat och sökt i två månader nu men inget. Jag tror det har att göra med att jag vill bo så jag kan gå till jobbet och ha en låg hyra. Men jag har inga problem med att ha en liten lägenhet, bara den ligger centralt så jag kan gå till jobbet. Ettan jag kollade på i måndags gick till någon annan, om det inte framgick.

Stub ska höra av sig inom 2 veckor också, men då måste jag ta det jag får för att veta att jag får ett boende, men jag kan i så fall hamna vart som helst i vilken typ av boende som helst. Jag gillar inte detta, men då är det inte den lättaste tiden att hitta lägenheter heller.

Nåja, jag bor inte i en resväska och sover på en parkbänk i alla fall. Men jag vill så gärna ha något eget, blir galen av att inte få bo själv, att inte få packa upp mina grejjer och bestämma hur jag ska ha dom. Jag får men jag vill inte för att jag vill inte behöva packa ner allt sen igen, jag vill packa upp och inte behöva packa på ett år. Självklart är det billigare att bo hos mamma men jag vill inte, jag vill bo själv. Så frustrerande.

Tillbaka till letandet.
/Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback