Hoppas..

Min dygnsrytm har blivit störd igen, gå upp vid 11 verkar inte ens att tänka på. Men vad ska man vänta sig när man är uppe hela nätterna, har inte sovit något alls inatt till exempel..

I måndags var jag på en lägenhetsvisning, en liten etta men i ett charmigt hus och söt var den. Samma eftermiddag ringde jag och sa att jag ville ha den och dom skulle återkomma idag eller imorgon, jag hoppas på idag så jag vet! Jag vet hur jag vill lösa nästan allt, men då spårar jag alltid ur när jag ser en möjlighet, det är alltid samma sak. När jag började fundera på katt så var jag samma kväll ute på blocket och tittade på katter och på diverse nätsidor med kattgrejjer och tradera för klösträd. Samma sak har jag gjort nu; kollat vilka möbler jag skulle vilja ha i lägenheten och i vilka färger och hur man kan lösa "problemet" med att ha så lite utrymme..

Inte bra på något sätt kan jag tala om, jag blir så mycket mer besviken om det inte blir som jag vill då. Som om dom ringer idag och säger att dom väljer att inte hyra ut till mig. Det suger i så fall. Jag kan säkert hitta något bättre men jag vill så gärna ha ett eget place nu, vill börja inreda och göra det till mitt.

Senare idag ska jag baka bröd har jag lovat, men först blir det en dusch och att ta bort nagellacket. Vill inte baka med det..
/Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback