Wohoo!

Jag har en lägenhet! Äntligen, jag hade börjat ge upp men äntligen har det löst sig. Imorgon ska jag hämta nycklar och skriva kontrakt. Jag är så glad att jag nästan spricker! Det är en liten etta med kokskåp på orrholmen men med en bra hyra och en studentlägenhet så det är bara 10 månaders hyra vilket gör min budget lättare. Jag kanske till och med har råd att ha tv och bredband!

Ska kolla på den imorgon, då återkommer jag med hur den ser ut och så. Men så länge jag får plats och kan bo så är jag nöjd. IKEA blir också snart. Behöver ett bord, en säng/bäddsoffa och sen ska jag börja bygga också (klösmöbel till katt). Nu blev det helt plötsligt mer intressant med vad jag får i lön, innan jag har fått specen kan jag inte köpa nåt.

Imorgon kväll blir det vin med en vän, hoppas på fint väder så vi kan sitta ute =)
Nu till ikea.se och kolla runt =D
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback