Städat?!

Jag har jobbat i helgen, alltså varit inne i stan fre-sön och tog igår och idag en sväng förbi min lägenhet. Första svängen för att checka av om dom städat utan att höra av sig (vilket dom hade) och idag för att kolla nogrannare och få dit cykeln.

Jag har idag tagit ner min första egna reklambunt till återvinningen och imorgon blir det en sväng till ikea. Jag ska köpa en bäddsoffa att sitta och sova i samt en bäddmadrass och två kuddar. Sedan kan jag börja bo. Efter att dom fixat mitt frysfack vill säga och de tvåor som fanns i besiktningsprotokollet.

Men snart så ska allt vara klart och jag får bo i min lägenhet och vara självständig. Det är ju det jag vill och har längtat efter, ska bli skönt!

Nu ska jag dra fram pappret med numret jag ska ringa imorgon om frysfacket och de andra felen.
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback