Helgen

Jag hade en jättetrevlig helg! På fredagen jobbade jag på Score, hann inte hälsa ordentligt på älsklingen innan jag kom hem, då sov han nästan. På lördagen fick jag reda på att jag fick bli ledig, det var vad jag ville då jag kände för en utekväll, vilket det så klart blev! En av mina vänner fyllde år så först bjöds det på tårta hemma hos henne och lite kaffe och konjak, sedan drack jag lite vin på det och efter en stund drog vi in till Koriander och dansade loss. När det var stängningsdax så gick vi till fd. Day and night och åt fyllemat, men det blev ingen efterfest (vilket jag å andra sidan egentligen inte behövde). Igår blev det en lugn kväll men älsk och en kompis, vi kollade film och åt godis. Det som visades var The Losers som ändå var ok men inte superbra.

Idag var jag på stan för att införskaffa nya skor, dom jag hade var knasiga och hade gropar i hälen som gjorde att jag fick ont i hälarna och förhårdnader på konstiga ställen. Inte ok. Så det blev in på stan och leta! Jag hittade äntligen dom nya skorna; Kawasaki player low från d.n.a i mitt i city och det var 50% rea på dem så jag kom undan ganska billigt ändå. Dessa är i svartvitt skotskrutigt tyg, skitsnygga =) Däremot så späder detta på teorin om att jag är något av en shoeholic ;D Hade jag hittat en bild på google hade jag lagt upp den men jag får vänta tills jag hittar sladden till kameran i stället, det är för övrigt därför det inte kommer bilder på min mat längre heller..

Snart är mitt bröd klart, jag har ju en bakmaskin och min styvfar vill ha hembakat och inte köpesbröd. Har nog använt denna maskin fler gånger senaste veckan än på hela halvåret!
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback