Flytta in!

Nu har jag äntligen kommit igång med att flytta in! Min bovärd kom och fixade upp beslag för gardinen, hållare till torkställningen och hållare till duschmunstycket och ska i nästa vecka komma och laga frysfacket så det inte krånglar. Jag har fått in nästan alla mina möbler och den sista ska in imorgon, sen ska jag förhoppningsvis få in köksgrejerna imorgon så jag kan börja stuva in saker på bra platser. Jag har det inte stort direkt!

Jag och mamma var på IKEA idag och jag fick en underbar inflyttningspresent bestående av nödvändigheter! Från IKEA fick jag diskställ, strykbräda, påsförvaring, lådinsats för bestick m.m, tvättsäck, sopkorg, badrumsmatta, tandborstställ, duk, förvaring till hallen och dricksglas. Sedan åkte vi till coop och jag fick ett durkslag i silicon, tops fristående kaffefilter och tejp. Min mamma är bra snäll!

Nu ska jag sätta igång en maskin bröd och sedan plocka ur vitrinskåpet så vi kan ta med det imorgon!
När jag hittat kameran igen blir det bilder..
//Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback