Bläää

Jag vill bli frisk nu, inge kul detta. Men i kväll blir det film (Shanghai Knights) och godis med syster som jag är barn-/tonårsvakt för. Snart är det väl dags för att gå ut med hundarna bakom huset, jag hoppas på att inte hosta ihjäl mig, jag hostar slem så fort jag pratar och vovvarna kan vara lite bråkiga med mig.

Men just nu är min status s om sådan: Lätt feber, tät i näsa och bihålor, ont i bihålorna, svullen hals, ont i öronen, ont i ryggen av hostningar och slemhosta som kommer när jag pratar, snyter mig, skrattar, dricker och äter. Sådan har jag varit sedan tisdag och det är febern som varierar och med den varierar hur ont allt annat gör.

Jag ojar mig lite för mycket nu känner jag, vi tar en paus till imorgon.
/Sanna

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback